Pentru acest format de magazin, retailerul francez a format un departament de achizitii dedicat, coordonat de un manager francez relocat in Romania special pentru acest proiect, respectiv Eric Bouin. Retailerul francez a mai recrutat pentru acest proiect si achizitori din retele concurente cum ar fi Billa sau Metro Cash&Carry. Magazinele Supeco vor avea o suprafata de vanzare cuprinsa intre 1.500 – 2.000 de mp si un numar de articole cuprins intre 5.000- 7.000. Potrivit informatiilor transmise de Carrefour Romania catre partenerii de business, la raft, sortimentatia va fi formata astfel: 40% marci nationale, 40% marci proprii, 20% produse prim pret. Categoria de produse nealimentare (ingrijire personala, curatenia casei, menaj) nu va lipsi nici ea din magazine, insa va avea o pondere relativ redusa in sortiment. Supeco este un format de magazin care isi propune sa ofere consumatorilor preturi mici, cu focus pe produse de larg consum si fresh food. Targetul vizat de Supeco este format, in special, din familiile cu venituri medii si mici si revanzatori (mici comercianti si operatori horeca).
Orar
Luni – Sambata: 07:30 – 21:00
Duminica: 08:00 – 18:00
Transport
Nr. 7 Dispecerat Micro XI – C.O.S Poarta 3
Nr.11 Dispecerat Micro XI – Piata Aurora
Nr. 20 SC AITT SRL Garaj – Razvad – Gorgota
Locuri de Parcare: 244
0 comentarii